לשחק משחקי פאזל מקוונים עם אלה 5 משחקים

כאשר רוב ללכת לשחק משחקי פאזל באינטרנט, הם חושבים על היסודות - תשבצים, סודוקו ו טטריס. אני רוצה להרחיב את mindset קצת על ידי הצגת משחקים שעשויים מעט מעבר לתחום זה לתוך האסטרטגיה / קטגוריה הפאזל. היה סמוך ובטוח, אם אתה אוהב משחקי פאזל / אסטרטגיה בסיסיים, אתה תאהב את ההצעות האלה שלקחו את הזמן שלי ואת הלב בשנה האחרונה. כפי שאני ממשיך לשחק משחקי פאזל באינטרנט, אני אהיה בטוח לחלוק איתכם את הממצאים שלי.
# 5: Zuma Deluxe
הראשון של שני קלאסיקות PopCap אני ממליץ לך אם אתה משחק משחקי פאזל באינטרנט. חלקם אפילו קוראים לזה את המשחק הממכר ביותר בכל הזמנים (אזהרה לאלו מכם שמנסים להישאר ממוקדים בעבודה). מה עושה Zuma Deluxe Deluxe כל כך ממכר הוא מצבים מרובים יש לו את הרמות השונות שאתה יכול להגיע. כמו כן, הוא ילד מאוד ידידותי.
# 4: Super Text Twist
"כן!" האם מה שאמרתי כאשר מצאתי סוף סוף סופר טקסט טוויסט באינטרנט. מתוך טקסט מפורסם טוויסט סדרה של משחקים, זה לוקח את העוגה כמו שלי טוויסט טקסט מועדף למי לשחק משחקי פאזל באינטרנט. דומה למדי Scrabble, המשחק הזה הוא משחק מילה שיכולה להיות קלה או מורכבת על פי הצרכים שלך. מעקב אחר ציונים גבוהים ישמור אותך חוזר יותר.

3: השער החמישי
בהחלט אחד המשחקים ממכר ביותר עבור אלה המעוניינים לשחק משחקי פאזל באינטרנט. משחק זה בודק את יכולת ניהול הזמן שלך כמו כל האחרים. ציור יפה, המשחק הזה יהיה לטאטא אותך לתוך ארץ הפנטזיה כפי שאתה למסוק פרחים וליצור שיקויים קסום כדי לזכות בחופש שלך. אני ממליץ בחום על משחק זה לכל חובב משחק / אסטרטגיה.

# 2: צמחים לעומת זומבים
אם אתה רוצה לשחק משחקי פאזל באינטרנט, אתה חייב לתת צמחים נגד זומבים לנסות. נוצר על ידי משחקי PopCap, צמחים לעומת זומבים כבר הצביעו את המשחק הטוב ביותר של השנה לאורך פרסומים שונים. אמנם לא משחק פאזל מסורתי, הגרפיקה cutesy בשילוב עם סיפור zany לעזוב אותך לשחק יותר. אני כבר משחק משחקים על 20 השנים האחרונות, ואת המשחק הזה מדרג שם כאחד המשחקים שלי 5 העליון / משחקי אסטרטגיה של כל הזמנים. If you loved this article and you would like to get more info regarding פאזל 1000 i implore you to visit our own web page.


# 1: Bejeweled 2 Deluxe
Bejeweled 1 היה קלאסי עבור כל חובבי משחק / אסטרטגיה. באותה לשווא כמו טטריס, המשחק הזה יכול וישמור אותך כל הלילה עם משחק ממכר שלה צורך יותר. עבור כמה מכם שאינם מכירים את הסדרה Bejeweled, אתה המוטל להתאים אבני חן כדי ליצור נקודות. פשוט מספיק עבור ילד, המשחק הזה לוקח ילדים ומבוגרים לטיול של כיף. Bejeweled 2 הוא שדרוג קל מהמשחק הראשון בשל רמות נוספות שלה גרפיקה משופרת מעט.

אני כרגע לשחק משחקי פאזל באינטרנט במשך כ 3-6 שעות כל יום מקווה שאתה נהנה העצה שלי.